Hola!
Avui, a les 07h hem sortit amb el Defender i la furgo amb el grup de Travessa 8×8 des de la Casa fins al Refugi de Malniu. Sol i cel blau que ens ha ajudat a treure’ns la son… Han fet cim del Puigpedròs (2.914m) a migdia i avui dormen al Refugi Folch i Girona.
El grup d’Equitació hem portat els cavalls des de la Hípica de Prats fins a Cortariu, han muntat el tancat durant la tarda i ara ja dormen els cavalls al costat de la casa 🙂
Els de Bike han tret les pegatines als del Tour de France avui! Han sortit a les 10h30′ i han tornat a Cortariu… a les 19h! 34km enllaçant les esglèsies romà2niques de la plana!
… i Aventura: caminant fins a la vall de ridolaina i trekking fluvial pel riu de l’aina + Raid d’Aventura amb excursió al Segre.
Ja veieu… després del compromís que vàrem tenir ahir (a la Molina varen caure 84 litres, es va tallar fins i tot la línia de tren Puicerdà-Barcelona) muntant a cavall, pedalant i corrent sota la pluja, avui només ens quedava cremar les naus.
Quina marxa que porteu!! Espero que puguin aguantar el ritme!! Que ho passeu molt be!!
HONRA SIN BARCOS!
Uau! Gensiana Groga Merangina (Gentiana lutea)… Floreix a partir dels 10 anys i viu uns 60 😉 Podeu fer Bitter Kas!!