Skip to main content

Carret

Avui ha anat d’aigua el dia…. i no perquè s’hagi passat tooot el dia plovent… sabíem que en un moment o un altre avui ens mullaríem i la veritat és que després de la calorassa d’aquests dies en teníem ganes.

Ens hem llevat que el terra era moll, però durant l’esmorzar ha començat a aclarir i a les 9h ja teníem un sol radiant de nou. Sembla que allà dalt algú se’ns enrrigui de nosaltres, jaja.

Els d’Aventura Jr. i Wild Adventure no han vist la pluja, però han acabat ben remullats per les aigües de la Vansa, sort de l’aigua! 🥵 En canvi a Bellver als Minairons els ha plogut a últim moment, després d’haver fet l’espeleologia i jugat al parc.

El grup d’Equitació com que van fer nit a fora i als cavalls no els agraden els trons han preferit tornar al migdia al campament. S’han passat la tarda jugant a l’Oca d’Equitació i acabant el llibret didàctic a dins les tendes. És on més ha plogut! Sembla fet expressament!

I els de Bike si que s’han remullat… per dublicat! Al Molí del Salt, banyant-se en les seves fredes aigües i durant la tornada al campament, malgrat tot tots han arribat pedalant al campament! Quins cracks!

Els de Travessa s’hauran mullat? tenien previst fer una ruta més curta per evitar la pluja, però de bon matí ens han trucat explicant-nos el diasso que semblava que tindrien, han tirat milles fins al Refugi de l’Orri, a Andorra! Demà ja els tornarem a tenir amb nosaltres.

I demà l’últim dia? ja? sembla mentida com de ràpid passa el temps!

One Comment

  • Maria ha dit:

    Hem acabat el nostre torn, era el primer cop que en Simó venia amb vosaltres de campaments i crec que no serà el darrer. Està encantat de la vida, amb les activitats, els nous amics i els monitors. Moltes gràcies per tot i fins l’any vinent! I per cert, no deixeu de fer entrades al blog, està molt bé, encara que no comentem res ens ho hem mirat cada dia i ens ha agradat molt llegir-vos! Bona feina!!!

Deixa un missatge