7:30am. Al Pau i l’Andrea avui sí que els costa llevar-nos. I és que s’està tan bé dins el sac calentó sentint els ocelletes despertar el dia… Avui el cel ens espera. Comencem la travessa des del campament, a 1.900m d’alçada. Cadascú al seu ritme i a la seva manera. Les hormones del Wild Adventure Camp han iniciat la ruta ben carregats, s’han endut màrfegues, sacs, fogonets, menjar… tot el necessari per passar la nit fora del campament en autosuficiència. L’objectiu és arribar a Andorra passant pel Perafita i l’Estany de la Nou, a la Vall de Claror hi ha un refugi prou gran com per cabre-hi tots i fer una bona barbacoa per sopar.
Els bikers avui han començat carretera avall, però sabem que tot el què puja baixa i el que baixa puja… han acabat arribant a Lles, d’allà han pedalat fins el refugi del Pradell i han acabat passant pels Estanys de la Pera on algun valent s’hi ha banyat! Els de Big Bike i algún atrevit de Bike Júnior està fent nit al refugi de Pollineres, una deliciosa lassanya de la Marta i en Niels amb un bon pa torrat al foc ha estat el millor premi del dia.
I sembla que estiguem de vacances de les vacances tu, perquè els genets d’equitació també han fet nit a fora. El grup s’ha adaptat molt bé als cavalls i ha evolucionat tant que s’ha pogut fer una bona ruta de tot el dia per acabar passant la nit al refugi de Prat Miró, avui dormiran entre 4 parets, o potser alguns decideixen fer vivac i dormir al costat dels cavalls.
Els Minairons no s’han quedat curts tampoc! Hi ha una bona caminada fins als Estanys de la Pera, ni més ni menys que 5,6km d’anada. Pel camí han vist vaques, cavalls i fins i tot han fet yoga. Ells al seu ritme, xino xano, ara mengen una poma, ara paren a dinar, ara foto a la cascada i la travessa a la butxaca.
Es aventurers del campament per excel·lència han pujat i pujat fins al cim del Monturull a 2.760m. Pel camí han esmorzat coca boníssima de Martinet i sucat algun peu al torrent confesen, fins i tot han perdut una bamba al fang! El cinema a la fresca del vespre els hi sentarà de luxe. Llums, càmera, acció!