399

per setmana

Descobreix la cerdanya fent orientació, barranquisme, trekking, equitació, bicicleta de muntanya i serveis a la comunitat.

El pack més complet t’espera. Tu ets el protagonista d’aquesta multiaventura on prendràs decisions per fer camí superant els diferents reptes que apareguin. Gran riquesa d’escenaris, activitats i experiències. Puges?

TORNS DISPONIBLES

• 22 JUL

28 JUL
    queden: 4 places

La Directora del Camp Aventura JR és l’Helena Salvany, Llicenciada en CAFE. I els monitors Sam Solà, Albert Gosa i Oriol Marimón.

Inclou l’allojament en Règim de Pensió Completa; del sopar del primer dia, al dinar del darrer dia; desplaçaments interns, material específic per fer les activitats, monitors les 24h del dia i l’assegurança accidents.

Dia 1

Cares noves a 1.900 metres d’alçada… Alguns han arribat en cotxe, altres en tren a Puigcerdà i fins i tot alguns els hem anat a buscar a l’aeroport! Amb amics, germans, cosins o sols, cadascú comença avui la seva aventura. La majoria s’hi estarà una setmana, els més atrevits dues en dos camps diferents. Ens situem i ens repartim en grups. Fem jocs i apareixen les primeres rialles. On són les dutxes? Qui dorm a la part de dalt de la llitera? I sense adonar-nos es fa l’hora de sopar, ja se sent l’oloreta de sopa de galets per tot el campament.

Dia 2

Encara són els nanos, plens d’energia, qui desperten els ocells. S’amunteguen de seguida davant el plafó per veure quines activitats farem avui. Pel matí, cursa d’orientació del Pla de Fontanera fins el Refugi de la Feixa, i a la tarda Serveis a la Comunitat, a Cal Cassanyes necessiten un cop de mà amb el galliner. De camí a Guils decidim repintar les marques de GR i fer alguna caixa niu més. I després de sopar… gimcana nocturna! Ull, que fa fred! Abric i frontal a punt!

Dia 3

Preparats, llestos, ja! Esmorzem de valent al solet i amb l’herba sota els peus. Hi ha per a tots els gustos: cereals, embotits, melmelada, sucs, cacau, fruita, pa, llet… Agafem les bicis de muntanya i enfilem un sender senyalitzat fins a les restes de l’antiga avioneta estavellada al mig del bosc. A la tarda les cames demanen descans, així que una passejada a cavall és una molt bona opció. Quin luxe de paisatges i sensacions des d’aquí dalt.

Dia 4

Avui matinem, els participants de tots els camps compartim camí a peu, en bici o a cavall fins a l’Estany de Malniu. Un cop arribats, els valents es banyen per treure’s de sobre la calor i després seguim amunt per tocar els núvols al cim del Puigpedrós (2.912 metres). Un bon trekking avui! Ni més ni menys que 1.000 metres de desnivell positiu acumulat des del campament. I al vespre… cinema a la fresca amb un bon grapat de crispetes a la mà!

Dia 5

Bon dia, dormilegues! Matí de jocs al bosc, amb dos porteries de troncs juguem a futbol, també a bàsquet, bàdminton i ping-pong… La tarda no es queda curta tampoc, la “Gimcana Picantona” està plena de proves i sorpreses. Acabem suats, enfangats, pintats i remullats després de fer la cursa final de pingüins. Avui sí que necessitem una bona dutxa d’aigua calenta, les plaques solars treballen a ple rendiment.

Dia 6

Divendres és el dia estrella, dia de barranquisme. Equipats amb cascos i neoprens passem el matí remullats en les fredes aigües del riu La Vansa, fent salts, capbussant-nos i baixant per tobogans naturals, una aventura única que molt pocs han viscut abans. Dinem sota els arbres del Parc del Segre i visitem la catedral romànica de La Seu d’Urgell. Però el dia no acaba aquí, avui el joc de nit a Fontanera ens porta a amagar-nos buscant la millor estratègia per aconseguir la bandera.

Dia 7

És l’últim dia, però no per això més light. Tots els camps ens distribuïm per grups per fer un raid: tir amb arc, orientació, btt… compartim els darrers moments junts. Després de dinar les famílies ja comencen a arribar. Barreja de sentiments, feliços pel retrobament i tristos per dir adéu al munt d’amics fets aquí dalt entre pins, pica-soques i postes de sol. Moments d’abraçades, llàgrimes i intercanvi de números de telèfon. Fins l’estiu vinent!