Skip to main content

Carret

Gran dia per tancar una gran setmana, amb un cel blavíssim i un aire ben net i clar.
Hem tingut una nit més càlida, i, o pel cansament, o perquè estàvem calentons al sac, ha costat llevar-se.

Els Minairons hem baixat fins a Bellver de Cerdanya on hem anat a visitar la Cova d’Annes. És una cova de 360 metres de recorregut, gairebé sense desnivell, amb diferents galeries en la que es poden observar estalagmites, estalactites i boniques banderes. Es pot caminar dempeus per quasi tota la cova, i en alguns passos cal anar a 4 grapes, i en d’altres hi anem de cul, ja que el terra rellisca i preferim no caure.
Dinem el pícnic i acabem el dia banyant-nos a Martinet al riu Segre.

Aventura Júnior baixem des del campament caminant fins al Riu de la Llosa, per començar-hi l’activitat d’avui: un trekking fluvial, que ens durà caminant per dins del riu i superant proves fins al Molí del Salt, on, si no et fan por les altures, pots saltar al riu de forma segura.

I els més grans de Bold i Wild Adventure ens ve a buscar l’autocar i ens porta fins a la pedrera d’Àrids la Vansa a Montant de Tost a l’Alt Urgell. Allà remuntem les aigües cristal·lines del Barranc de la Vansa, el corrent ens deixa caminar en la majoria dels trams i en alguns, on té més força, cal que ens agafem a les roques i ens ajudem entre nosaltres per anar remuntant el riu. Hi ha cascades, basses, tobogans i pedres altes de les quals pots saltar a l’aigua. Els neoprens ens ajuden a no rascar-nos, i a mantenir la temperatura del cos, encara que avui, amb la calor que ha fet, en cap moment hem tingut fred. I a la tarda, visita a la Seu d’Urgell, gimcana urbana i fins i tot hem pogut entrar a la catedral de Santa Maria.

I el genets i amazones del Beginner’s Horse Riding Camp… avui dia de comiat del cavall, després de fer excursió de tot el dia, hem portat els cavalls al prat del Carlos, perquè durant el cap de setmana mengin herba de terra. Quantes emocions! Us trobarem a faltar cavalls!

Pyrene Explorer avui han pogut dutxar-se!! Tenen recovery day així que estan recuperant cames al Càmping Bordes de Graus a Tavascan. Preparant-se per anar cap al Certascan.

Avui el sopar els agrada a tots: burger amb patates al caliu, amanida i hummus. De postres gelat. I agafin butaques perquè després de sopar Talent Show i Festa!

En una setmana hem tingut de tot, des de llamps i trons, pluja, cel blau i també calor d’estiu. Hem fet 1.001 coses, si mireu les fotos que pengem a Flickr direu que sembla que tinguem els diferents sets de rodatge d’una pel·lícula de l’Indiana Jones, però no, és que una setmana a les Colònies Estiu Pyrene dóna per molt. Setmana 5 estrelles.

PS: Acaba de passar una bona tempesta per Cap del Rec, i sembla que a les 2:10 am el radar ens en marca una altra. Creuem els dits i que passi de llarg.