was successfully added to your cart.

Seguim amb el cel blavíssim i calor calor 🙂

Els de Bike hem arribat a La Molina passant pel Pla de les Forques. Quin patac de sol durant la pujada. L’esforç s’ho val: és una delícia la baixada pel sender 742 des de l’Estació de La Molina fins a Alp. Gran etapa sumant 45 km a les cames 😉

El grup de Travessa 7×7 avui hem recuperat forces al campament i després de dinar, cap a Engorgs… patim pel canvi de temps que diuen arribarà demà, i per això volem passar l’abans possible cap a la vall de Campcardós. Allà hi farem nit demà i veurem com acabem la ruta.

Wild Adventure hem arribat a les 15h al campament, contents, cansats i amb gana! Ahir vàrem dormir a Engorgs, amb aquest bon temps hem pogut fer fins i tot bivac al costat del Refugi Folch i Girona a 2.300 m 🙂

Aventura Júnior i Minairons hem estat tranquils al camp base. Ahir vàrem caminar molt i demà marxem cap a La Vansa i França, així que necessitem estar al 100%. Hem tallat el sabó i netejat el bosc els petits Minairons i Gimkana pels joves aventurers.

I ja som a dijous… quan arriba l’alegria al campament! Tenim les nostres raons: aquest trosset de muntanya ha passat a ser casa nostra i ja ens hi trobem a gust, hem assolit reptes superant incerteses i en sortim amb més confiança, i ara… contents que tenim nous amics, veiem com junts podem arribar més lluny.