was successfully added to your cart.

Tot i el mal temps, els MINAIRONS hem sortit com estava previst cap als Estanys de Malniu. La manca d’experiència i la passió per tot allò que trobàvem ens ha fet acabar esmorzant al Refugi de la Feixa. Ja amb pluja i baixes temperatures hem tornat cap al campament gaudint de l’aventura que suposava.
Feia dies que teníem pendent començar amb la nostra cabana, per fi avui hem treballat tots plegats: serrar, fer nusos, netejar els troncs… tota una feinada. Esperem poder continuar demà. A a nit, un joc de pistes dins del bosc ens ha fet anar a dormir una mica tard… xxxssssschhhh no ho expliqueu 😉
Firmat: els MINAIRONS

Sortim del campament amb el dia mig ennuvolat i els valents d’AVENTURA tenim tot un dia de TREKKING per endavant. A la motxilla portem les aletes, la tovallola i ulleres ja que no sabem què ens trobarem.
Comencem seguint punts vermells fins al Refugi de les Cases, i enfilem un caminet que ens portarà fins a Llacs de Malniu. Pel camí descobrim restes d’una avioneta estaballada, cabanes de pastor i esquelets d’animals… Dinem a 2.300m d’alçada, refugiats del vent per unes pedres gegants. En acabar, agafem un caminet salvatge i creuem boscos, saltem 1.000 pedres gegants, creuem riuets i després de 1.000 hores d’aventures, per fi, arribem al llac que tant havíem desitjat. Unes galetes, xocolata i ja tenim energia per arribar fins al campament 😉
Una dutxa, un bon sopar, i uns riures abans d’anar a dormir!
Signat: EL GRUP d’AVENTURA 🙂

One Comment

• Gemma Catalán ha dit:

Gracies pels teus escrits. Éste com si us puguessim veure per un ” foradet” i compartir les vostres emocions